Hva er fraktkostnad og leveringstid?
På grunn av høyere ordrevolum kan det ta lengre tid å motta bestillingen din enn angitt nedenfor.
Fraktleverandør | Pris | Leveringstid | Mer Informasjon |
---|---|---|---|
Pakke i Postkassen | 59,- NOK | 2-5 Virkedager | Fri frakt på bestillinger over 499 NOK |
PostNord Pakkeautomat | Fra 59,- NOK. | 1-4 Virkedager | Fri frakt på bestillinger over 499 NOK |
Posten Pakkeautomat | Fra 59,- | 1-4 Virkedager | |
Leveres med pose på døren | 69,- NOK | 2-5 Virkedager |
Kan jeg endre leveringsadressen min?
Dersom vi ikke allerede har sendt bestillingen gjør vi alltid vårt beste for å endre adressen. Vennligst kontakt vår kundeservice via vårt webskjema på kundeservice-siden. Skriv ordrenummeret og riktig adresse i e-posten. Vi bekrefter endringen når/om den er gjort. Merk at du aldri kan endre adressen hvis du har valgt å betale med faktura (Klarna), ettersom ordren av sikkerhetsgrunner må sendes til den adressen du er registrert på.
Hva skjer om bestillingen min er forsinket?
Skulle det forekomme forsinkelser har du rett til å heve kjøpet dersom du ikke godkjenner den nye leveringstiden. Ønsker du å annullere kjøpet og allerede har betalt, fører vi tilbake pengene på det kortet du betalte med under en av de nærmeste dagene.
Når vil bestillingen bli sendt?
Det tar ca. 1-4 virkedager innen du får din bestilling (personlige produkter kan ta lengre tid, dette får du i så fall varsel om). Pakken blir da levert til et bud i nærheten av oppgitt postnummer.
Hvor er pakken min?
Vi sender sporingsnummer på e-postadressen du bestilte med. Du får også i de fleste tilfeller varsel i din app (så lenge du har en aktiv Posten og/eller PostNord-app på riktig adresse).
Du kan spore din bestilling med hjelp av kollinummeret/sendingsnummeret du fikk i bekreftelsen, når du gjorde bestillingen. Ved å klikke på sporingslinken i leveringsbekreftelsen, blir du sendt til kurerwebsiden som vil vise den nyeste informasjonen om leveringen.